Eerste indruk

2Work Software b.v. levert het toonaangevende softwarepakket 2Work. Gericht op het integraal ondersteunen van de bedrijfsprocessen van jouw MKB organisatie. Daarbij biedt 2Work hoofdzakelijk gespecialiseerde functionaliteit voor bewindvoerders, budgetbeheerders en inkomensbeheerders.

2Work is meer dan alleen software. Tijdens 15 jaar dat we organisaties automatiseren met onze software is er een schat van kennis op gedaan en in de software verwerkt. Als geen ander hebben wij dan ook inzicht in de best practices en de manieren om efficiënt en effectief een bedrijf te organiseren.

Dankzij de geavanceerde kennis van klanten en talloze gesprekken is 2Work de standaard binnen de branche. Of zoals een klant vertelde: ‘Iemand inwerken kan nu door uit te leggen hoe 2Work werkt’. En niet in het minst is 2Work gewoon mooi. Mooi om te zien en een plezier om mee te werken. Aandacht tot in de details. Met focus op kwaliteit, samenwerking en transparante communicatie. 

 

Demonstratie

Wij geven gratis demonstraties van onze software. Neem contact op voor alle mogelijkheden.


Waar je voorheen een overweldigend vol bureau had…

Waar je voorheen een overweldigend vol bureau had…

 

… Staat het nu allemaal in 2Work!

Jouw digitaal kantoor

2Work is gebaseerd op jouw natuurlijke manier van werken. Dat is hoe je zou werken als je geen computer tot je beschikking hebt. Op deze manier werkt de software intuïtief. Je ziet je kantoor in Werkplek met daarop je prikbord met belangrijke meldingen, je postbakje met inkomende en uitgaande mails en scans in documenten, jouw te doen lijst (jes) in acties , je planner voor afspraken in agenda , je dossierkast met je dossiers in dossiers en je rolodex met adresgegevens in relaties.

Door 2Work te gebruiken heb je niet de chaos van een traditionele manier van werken. Alles wat jij nodig hebt om je werk optimaal te doen is op één plek verzamelt met aandacht voor elk detail. De software ondersteunt alle aspecten van je werk, als het ware een assistent hebt die jouw werk voorbereid. Op die manier hoef jij alleen nog je eigen koffie te halen en kun je met je voeten op het bureau over belangrijke zaken nadenken!


De dossierkast

Verschillende soorten cliëntendossiers met hun eigen icoon

Tabbladen van de dossierkast

Verder inzoomen op de dossierkast

Je digitale kantoor ziet er zo uit. Kijken we nu naar de dossierkast, ziet die er zo uit. Het geselecteerde tabblad is lichtbruin. In 2Work heb je verschillende soorten dossiers, ieder met een eigen icoontje. Het grote verschil met een 'echt' kantoor is dat je in 2Work met meerdere mensen tegelijk in één dossier kunt werken.

Aan de rechterkant zie je een aantal tabbladen (uitvergroot in het rechter plaatje). Het geselecteerde subtablad is hier lichtbruin en dikgedrukt.

Vervolgens staat eronder nog een aantal actieknoppen die een bepaalde kleur heeft en waarin tekst staat. De kleur hangt af van de soort actie. In dit voorbeeld, staat de kleur roze voor open (het dossier). Ook kun je de gegevens gemakkelijk toevoegen of beheren met een rechtermuisklik.


Ontdek meer over 2Work