Tarieven

Bekijk al onze tarieven voor 2024 in een handig overzicht.

Je licenties

Kosten jaarlicentie: €1.082,-

2Work wordt geleverd op basis van software licenties, met transparante voorwaarden:

  • Gelijktijdige inlog licenties: Het aantal benodigde licenties wordt bepaald door het maximale aantal gebruikers dat op hetzelfde moment kan inloggen. Met andere woorden, het aantal licenties dat je nodig hebt, wordt bepaald door het piekmoment van gelijktijdige inloggers. Hierdoor heb je de flexibiliteit om zoveel gebruikers toe te voegen als nodig is, zolang het aantal gelijktijdige inloggers binnen het afgesproken licentieaantal valt. Extra bijzonderheden:

    • Maak een onbeperkt aantal gebruikersaccounts aan.

    • Een licentie is NIET gekoppeld aan een gebruikersaccount. Zo ben je flexibel in wie de licentie gebruikt.

    • Elk gebruikersaccount heeft zijn eigen autorisaties.

  • Inclusief updates en ondersteuning: Je krijgt toegang tot reguliere updates en kunt gebruikmaken van onze helpdesk, allemaal inbegrepen bij de licentie.

  • Startdatum van licentie: Elke licentie begint op de eerste dag van de maand.

  • Aanschaf nieuwe licenties: Licenties zijn beschikbaar voor aanschaf per 12 maanden.

  • Flexibiliteit in je betaling: Standaard factureren we per jaar, maar we bieden ook de optie om per kwartaal of per maand te betalen.*

Diensten

Demonstratie

Kosten: gratis

Ontdek 2Work in een interactieve demonstratie. Ervaar de kracht van onze oplossingen om jouw bedrijfsvoering naar een volgend niveau te tillen. We vertellen je de visie achter 2Work, leiden je door de functies, tonen de gebruiksvriendelijkheid en beantwoorden direct jouw vragen. Klaar voor een diepgaande kennismaking? Plan nu dan jouw gratis software demonstratie bij ons op kantoor!

Helpdesk

Kosten: gratis

Onze helpdesk staat paraat om jouw vragen te beantwoorden en technische ondersteuning te bieden. Of je nu een vraag hebt over functionaliteiten, training nodig hebt, of ondersteuning nodig hebt bij een probleem, wij zijn hier om jou te helpen. Bekijk nu de openingstijden en de wijze waarop je de helpdesk kunt benaderen.

Implementatie

Kosten: vanaf €845,-

We bieden een uitgebreid scala aan diensten om onze klanten te ondersteunen bij ingebruikname en gebruik van de software.

Voor nieuwe klanten geldt dat er een eenmalige projectvergoeding in rekening wordt gebracht. Hiervoor leveren we afhankelijk van jouw behoeften de volgende diensten:

  • Begeleiding bij de installatie.

  • Huisstijl op basis van een van de aanwezige modellen.

  • Begeleiding bij het (compleet) inlezen van de bankafschriften van de eigen bank(en).

  • Begeleiding bij het doen van de eerste betalingen vanuit 2Work.

  • De eerste drie maanden begeleiding bij applicatiebeheer. Denk hierbij aan het aanmaken van nieuwe gebruikers en het instellen van e-mail.

  • Ondersteuning bij keuzes voor het in gebruik nemen van de software (consultancy).

Uitgelicht:

Trainingen

Kosten: Gratis*

*Wij geven verschillende trainingen en inspiratiedagen. De meeste gevorderde trainingen zijn in principe gratis te volgen voor al onze klanten. Als er wel kosten zijn voor het volgen van de training staat dit altijd aangegeven bij het inschrijven.

Complementaire

diensten

Als laatste bieden wij complementaire diensten in de vorm van extra ondersteuning én consultancy.

Deze diensten worden geleverd op basis van nacalculatie en uitsluitend na schriftelijke opdracht van de klant. Dit betekent dat wij pas extra ondersteuning en consultancy zullen bieden nadat de klant hier expliciet mee heeft ingestemd via schriftelijke opdracht.

Zo waarborgen we duidelijke communicatie en transparante afspraken met betrekking tot deze diensten en hou je zelf volledig de controle.

Extra ondersteuning

Kosten: €27,- per kwartier

Voor extra ondersteuning geldt dat er wordt gerekend in tijdseenheden van hele kwartieren. Onder extra ondersteuning verstaan wij:

  • Ondersteuning bij werkzaamheden van systeem- of applicatiebeheer.

  • Ondersteuning door een technische partner van 2Work.

  • Ondersteuning buiten reguliere taken of tijden van de helpdesk.

  • Ondersteuning bij problemen die in alle redelijkheid niet door ons veroorzaakt zijn of opgelost dienen te worden.

Consultancy

Kosten: €430,- per dagdeel

Bezoekkosten: €98,-

Voor consultancy geldt dat er wordt gerekend per dagdeel* of tegen een overeengekomen vaste prijs. Indien klant consultancy op locatie wenst komen hier bezoekkosten bij. Onder consultancy wordt verstaan:

  • Consultancy werkzaamheden zoals deskundig advies, uitleg op de werkplek, training op maat of extra uitleg & advies o.b.v. basis- en gedocumenteerde kennis.

  • Consultancy werkzaamheden voor (bedrijfsmatige)projecten, implementatie(s) of systeemwijzigingen.

De grote/kleine lettertjes

  • Alle getoonde bedragen zijn exclusief BTW en gelden voor het jaar 2024.

  • Op onze tarieven en diensten zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

  • Betaal je per kwartaal of per maand worden er per factuur administratiekosten in rekening gebracht. Deze zijn €5,95 per factuur voor de betaling per kwartaal en €3,95 per factuur voor de betaling per maand.

  • 2Work is niet aansprakelijk voor typefouten of onvolledigheden, aan de informatie op deze pagina kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

  • Een dagdeel bestaat uit 4 uur inclusief een korte pauze.

  • Klik hier voor een lijst van werkzaamheden rondom systeem- en applicatiebeheer. Deze vallen onder de Extra ondersteuning binnen de complementaire diensten. 

  • Voor de eisen die Leverancier stelt aan een applicatiebeheerder klik hier.

  • Afspraken die vallen onder de complementaire diensten kunnen tot 24 uur voor aanvang van de afspraak kosteloos worden verzet of geannuleerd. Worden afspraken binnen 24 uur voor aanvang afgezegd dan wordt 50% van de gereserveerde tijd met een maximum van 1 dagdeel (4 uur) in rekening gebracht.